Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan Created with Sketch.

Hema lanceert AR-filter op Instagram voor nieuwe make-upproducten

Om make-up van Hema uit te proberen, hoef je voortaan niet meer naar de winkel te gaan. Een leuke AR-filter op Instagram tovert de eyeliner zo op je ooglid.

 
hema instagram

Hou net als meer dan 73.750 anderen de vinger aan de pols van de technologiesector.
Schrijf je in op onze wekelijkse nieuwsbrief:


De collectie aan filters op Instagram is sinds een week bijna eindeloos. Bedrijven en beroemdheden kunnen nu hun eigen filters toevoegen aan de database doordat het AR Spark-platform voor die filters openbaar gemaakt is. Dat opent voor bedrijven heel wat marketingmogelijkheden. Hema heeft nu als eerste retailer een uitstapje gemaakt naar het land van de filters en heeft een AR-filter beschikbaar gemaakt op Instagram om zijn nieuwe make-upmerk B.A.E. te promoten.

Make-up in twee taps

Om de filter zelf uit te proberen, ga je best naar het Instagram-account van Hema Nederland en navigeer je naar het tabblad filters (het vierde tab). Daar klik je op de eerste (en momenteel enige) post, waarna je de optie te zien krijgt om het AR-effect zelf uit te proberen. Je kan kiezen uit vier kleurenpaletjes en vervolgens eyeliner aanbrengen door op je ogen te tikken en/of lippenstift door op je lippen te tikken.




Voor een duidelijk beeld van hoe de make-up eruitziet op je gezicht, raden we je toch aan om eens langs te gaan bij een Hema-winkel in de buurt en de testers te gebruiken.




Lees meer over : AR-filter | augmented reality | hema | instagram | social media | tips