Nieuws

BMW maakt unieke reclame voor Intelligent Personal Assistant

BMW wist zijn nieuwe Intelligent Personal Assistant te combineren met de enige echte Mona Lisa voor een unieke reclamestunt.

Met technologie die steeds verder evolueert, ontstaan er ook nieuwe manieren om reclame te maken voor producten. Zeker in de consumptiemaatschappij van vandaag is het van groot belang om je product te onderscheiden van de rest door o.a. opvallende advertenties. BMW is hier echter wel heel ver in gegaan en heeft zijn nieuwe Intelligent Personal Assistant gecombineerd met de Mona Lisa (ja, het wereldberoemde schilderij).

Deze nieuwe technologie van BMW verschijnt vanaf maart 2019 in de nieuwe BMW 3 Reeks en laat bestuurders o.a. hun voertuig bedienen door spraakinvoer. Om een voorproefje te geven van hoe de technologie in de praktijk zal werken, heeft BMW de Intelligent Personal Assistant geïmplementeerd in een reusachtige, interactieve versie van de Mona Lisa. Waar het originele schilderij van de Mona Lisa in het Louvre bezoekers over het algemeen teleurstelt door het wel erg kleine formaat, is de 10 meter hoge, interactieve versie van BMW drie dagen lang de blikvanger geweest op het plein voor het Centre Pompidou in Parijs.

Met behulp van gezichtsherkenning kon de Mona Lisa haar handen en voeten bewegen én vragen van toeschouwers beantwoorden. Dit deed ze bovendien in het Frans, Engels en Duits. Hoe dit spektakel eruit zag, kan je tot slot zien in onderstaande video.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business