Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan Created with Sketch.

Fortnite-concurrent Apex Legends bereikt 25 miljoen spelers in eerste week

Apex Legends werd ontwikkeld door EA (meerbepaald door het team dat Titanfall maakt) met slechts één doel: Fortnite doen vergeten. Dat wordt moeilijk, maar de game is duidelijk wel een succes.

 
APEX Legends

Hou net als meer dan 73.750 anderen de vinger aan de pols van de technologiesector.
Schrijf je in op onze wekelijkse nieuwsbrief:


Net zoals Fortnite is Apex Legends gratis te downloaden (pc, PS4, Xbox One) en net zoals Fortnite gaat het hier ook om een battle royale game. De game lanceerde vorige week en je kon er niet omheen, op de gespecialiseerde streamingsites zoals Twitch was Apex Legends hét gespreksonderwerp. 72 uur na de lancering had Apex Legends al 25 miljoen mensen bereikt en na de eerste week kan ontwikkelaar EA afklokken op een succesvolle 25 miljoen spelers.




Vince Zampella, het hoofd van ontwikkelteam Respawn Entertainment, laat in een blog post weten dat er ondertussen ook een levendige community is ontstaan rond de game. Hij moedigt alle leden van de community aan om hun ideeën voor te stellen, want het team luistert steeds naar alle feedback om van Apex Legends een betere game te maken.

De gerenommeerde analist Michael Pachter verwacht dat Apex Legends zo’n 100 miljoen dollar zal bijdragen aan EA’s omzet gedurende het volgende fiscale jaar.




Lees meer over : apex legends | ea | fortnite | gaming