Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan Created with Sketch.

Proximus-dochter Scarlet stopt met prepaidkaarten

Scarlet trekt vanaf 30 november onverbiddelijk de stekker uit zijn prepaiddiensten. Bestaande klanten zullen moeten overstappen op een voordeliger abonnement.

 


Wat weet je over artificiële intelligentie?
Ontdek de vele mogelijkheden van artificiële intelligentie en hoe het jouw bedrijf kan helpen tijdens Business Meets AI op 14 november 2019 in Antwerpen. Tickets zijn gratis, dus schrijf je snel in!

Ja, ik wil alles leren over artificiële intelligentie!


Meer providernieuws vandaag, Scarlet (in Nederland onder de naam Stipte), de gekende budgetprovider van Proximus, zal vanaf 30 november stoppen met het aanbieden van prepaidkaarten. Voor de duidelijkheid; de provider stopte al in 2017 met de verkoop van prepaidkaarten. Echter konden klanten met een prepaidkaart daar wel nog gewoon gebruik van maken. Daar komt in november van dit jaar dus een einde aan.

Scarlet zet in op abonnementen

Een prepaidkaart klinkt nogal ouderwets, het concept is intussen wel passé. Ook budgetprovider Scarlet beseft dat het meer kan halen uit abonnementen en dat zijn klanten daar op termijn ook beter van worden. Om het stopzetten van de prepaid-diensten te compenseren zal Scarlet de bestaande klanten een aanbieding doen voor een abonnement.




De bestaande klanten kunnen hun prepaidkaart nog opladen tot 31 oktober, daarna komt er onverbiddelijk een einde aan het prepaidtijdperk, althans voor Scarlet. De duizendtal klanten die momenteel nog gebruikmaken van de kaarten zullen hun nummer uiteraard kunnen behouden en zullen een abonnement kunnen kiezen met voordelige tarieven.




Lees meer over : business | mobiel | nieuws | ontspanning | prepaid | proximus | scarlet