Nieuws

Somfy lanceert nieuwe dienst voor smarthome apparaten

Somfy lanceert een nieuwe support dienst voor al zijn smarthome apparaten.

Somfy, specialist in Smart Home en het automatiseren van o.a. rolluiken, zonweringen, gordijnen en garagedeuren, introduceert vandaag Somfy Services. Deze nieuwe dienst geeft klanten de nodige ondersteuning bij het gamma slimme oplossingen van de Franse smarthome-aanbieder.

Somfy Services

Somfy Services is er specifiek voor twee productcategorieën. Enerzijds is dit voor de connected producten zoals TaHoma en Connexoon, anderzijds kan je bij Somfy Services terecht voor al je vragen over de beveiligingsoplossingen (camera, alarmsystemen en deursloten) van het bedrijf. Deze dienstverlening wordt door een eigen team verzorgd en is er zowel voor klanten als voor partners.

De ondersteuning is verdeeld in drie types, gaande van (gratis) online antwoorden op specifieke vragen, over een telefonische helpdesk tot onderhoud en service ter plaatse. Een specialist van Somfy komt dan langs voor advies, de programmering  en configuratie van de slimme producten of voor het onderhoud en service.

Ondersteuning voor iedereen

De keuze om deze dienst in het leven te roepen voor deze specifieke categorie geconnecteerde oplossingen is doelbewust. Thomas Verhamme, algemeen directeur van Somfy Belgium: “Waar we met onze motoren vroeger meer verborgen zaten voor de eindconsument, is er door de komst van een heel nieuw gamma slimme oplossingen van Somfy nood aan snelle probleemoplossing. Het zijn producten die soms meer specifieke kennis vergen om ze optimaal in te zetten en die kunnen op onze ondersteuning rekenen. Soms weten klanten en partners niet wat deze slimme toestellen allemaal kunnen. Dan helpen wij graag om alle mogelijkheden te ontdekken, zodat ze nog meer genot halen uit hun investering. Ontzorging van zowel onze professionele partners als de eindgebruiker staat in ons service aanbod centraal.”

De dienst is te bereiken vanaf 15 januari. Contact via de website is gratis. Wie de hotline belt, betaalt 0,3 euro/minuut. Een interventie of advies ter plaatse start vanaf 185€ (1u en de verplaatsingskosten inclusief).

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Ga jij apps uit alternatieve appstores installeren?

  • Nee, App Store of Play Store is goed genoeg (57%, 109 Votes)
  • Alleen als ik een app écht nodig heb (29%, 56 Votes)
  • Ja, ik wil apps van andere bronnen installeren (14%, 27 Votes)

Aantal stemmen: 194

Laden ... Laden ...
De beste elektronica-acties van het moment

De beste elektronica-acties van het moment

Bekijken bij bol.com

Business