Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan Created with Sketch.

De impact van AI op retail- en consumentenproducten

79 procent van bedrijven in de industrie wil binnen de 3 jaar AI gebruiken om de consument beter van dienst te zijn. Een haalbare doelstelling?

 

Hou net als meer dan 73.750 anderen de vinger aan de pols van de technologiesector.
Schrijf je in op onze wekelijkse nieuwsbrief:


Het gebruik van artificiële intelligentie in de industrie van retail- en consumentenproducten ondergaat een enorm snelle stijging. Waar er nu reeds 40 procent van de bedrijven gebruik maakt van intelligente automatisatie, zal dat binnen drie jaar al 80 procent zijn.

Winkels en merken kiezen vooral voor deze manier van werken om hun efficiëntie te verhogen en kosten te verlagen, maar dat is slechts het begin. Naarmate slimme automatisatie efficiënter gebruikt wordt, zal dit een positieve impact gaan hebben op de gebruikservaring van de consument.




Uiteraard komt deze nieuwe manier van werken met verhoogde risico’s en extra uitdagingen. Werknemers moeten opgeleid worden en data moet correct verzameld worden om verkeerde conclusies te vermijden. Is uw bedrijf er klaar voor?




Lees meer over : business | consumentenproducten | IBM | retail | white paper